Ik heb ruim 19 jaar ervaring in de event-industrie, meer bepaald met (vak)beurzen, congressen en seminars en netwerkevents.
Ik had in die periode de mogelijkheid mij uit te leven en te bewijzen in uiteenlopende rollen en verantwoordelijkheden in domeinen zoals IT, operations, marketing, procurement en project management.
Mijn groeipad ging daarbij van specialist op uitvoerend niveau tot generalist op strategisch niveau, in kleine en grote bedrijven met internationale activiteiten.
Ik startte mijn carrière in 1995 bij een klein Antwerps organisatiekantoor en kon er 16 jaar efficiëntie- en automatisatie-projecten runnen. Dankzij een sterke groepsdynamiek en constante ideeën-ping-pong werd een behoorlijk imposante activiteiten-portfolio ontwikkeld die door innovatie en verbetering genoot van een sterke reputatie bij deelnemers en bezoekers en van de nodige aandacht bij de concurrentie op de Belgische en Nederlandse beursmarkt.
In 2011 maakte ik de overstap van de organisator-zijde naar de host-zijde in het event-eco-systeem als Operations Manager Antwerp expo bij Artexis. Dit bracht me kennis en expertise bij in de aanpak van de challenges van gebouwbeheer en -verhuur.
De laatste twee jaar kon ik als Process & Procurment manager teruggrijpen naar mijn ervaring in business process analyse, automatisatie en optimalisatie, supplier management en aankopen, opgedaan in de eerste 15 jaar, en die verder structureel onderbouwen en systematiseren, maar ook uitvoeren in een internationale context.
Ik genoot een opleiding 'Communicatiewetenschappen' in Antwerpen aan de huidige Plantijn-hogeschool, toen nog het PHICOM, met als specialisatie bedrijfs-communicatie & PR in een master after master. Daarna volgde een leven lang leren dankzij lectuur, workshops en korte cursussen in project management, proces-optimalisatie, procurement en diverse IT en technologie-aspecten.
adekSpo bvba | Armand De Weerdtstraat 25 | 2845 Niel (Antwerpen) | België
t. +32 3 808 02 89 | m. +32 485 74 17 21 | info@adekspo.be | Google+
BE-0544 334 009